Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

1. Kilka słów o nas, od nas.

Hi! ♥
Na początek mojej kariery na tym blogu napiszę kilka słów o mnie:
Mam na imię Natalia, lat 13. Mieszkam w Polsce, woj. łódzkie. Jestem jedynaczką, choć bardzo chciałabym mieć rodzeństwo. Słucham głównie rapu, chodź zdarzają się też inne gatunki muzyczne. Moi ulubieni wykonawcy to: Słoń, Pezet, Buka, Peja oraz zespoły: Kaliber44, Paktofonika, Pokahontaz. Zajmuje się fotografią, modą oraz muzyką, sama piszę teksty. Kocham czytać książki, głównie kryminały oraz oglądać filmy. Dwie produkcje, które bardzo przypadły mi do gustu to: Igrzyska śmierci i Jesteś Bogiem.
Na tym blogu będę pisała dosłownie o wszystkim, znajdą się tu też zdjęcia mojej roboty.

Zostawiam Wam moją fotkę i zapraszam do komentowania. Wybaczcie błędy, bo jak to mówią, początki są najtrudniejsze. Paaaaaa.


Nat. ♥

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cześć!

Jestem An, również mam 13 lat. Jestem z woj. śląskiego. Interesuję się m.in. fotografią, modą, muzyką, psami i gotowaniem. Od zeszłego roku gram na klawiszach. Jeszcze rok temu pisałam własne teksty muzyczne. Moimi ulubionymi wykonawcami i zespołami są: Bednarek, Paktofonika, Kaliber44, Eldo, Pezet, Bonson, Onar, 52Dębiec, Jeden Osiem L, Krasza, LemON, jak widać głównie słucham rapu, ale czasem lubię usiąść sama i posłuchać muzyki Birdy czy Adele. Właściwie nie ograniczam się i słucham wszystkiego.  Lubię rozmyślać o życiu i pewnie myśleć jak większość z nas jakby to było gdyby... :) Będę zamieszczać tutaj praktycznie wszystko, ale blog głównie poświęcony będzie modzie. Każdy kiedyś zaczyna, przyszedł czas i na mnie. ;)


                                                                                                                      An. ♪ 

6 komentarzy:

  1. widzę ,że zaczynacie pisać , podoba mi się jak piszecie
    pozdrawiam lola
    celebr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że będę czytać dalej!
    pozdrawiam i życzę miłego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oj matko ale jestesmy podobne ; D ja też jestem z łódzkiego tyle że 15 na karku nooo znaczy w grudniu będzie xd.. kocham fotografię, lubbie mode a moją pasja jest muzyka i tez troche pisze teksty .;d;d normalnie będe zaglądać huehuheueh;d

    Ale tak ogólnie to podoba mi się blog ; d fajny jest ;p postaram się wpadać;p

    http://on-top-of--the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, widzę, że An jest z tego samego województwa co ja. Powodzenia w blogowaniu. I dam Wam radę. Nie zniechęcajcie się szybko, ponieważ jak to powiedziała Natalia. Początki są trudne. Ja też na początku się zniechęcałam, nie chciałam już blogować, ponieważ praktycznie nikt nie czytał tych moich postów. Z czasem przybyło mi.. I to dość sporo. Teraz nie żałuję, że nie przestałam pisać. :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;3 Zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń